13 Şubat 2016 Cumartesi | By: YeniAy M.

Carpediem Kitap ve Adı Yok Dergisi

Zülzine'yi hatırladınız mı? :)


Bilmem hatırlar mısınız? 2015 yılın son ayının başlangıcında Zülzine isimli bir kitap okumuş ve yorumunu yapmıştım. Son zamanlarda okuduğum aşk romanları arasında en güzeli ve en masum, temiz olanıydı. 

Carpediem Yayınları tarafından yayınlandı ve gündeliğimde yazdığım yorum editörlerinin çok hoşuna gitti. Ben de 'onay' verince, 75. sayısında Zülzine yorumum yayınladı. 

Derginin üç sayfasını işgal etmiş yazım. :D

Bu sayıyı dört gözle beklediğimi tahmin edersiniz herhalde? İlk defa bir kitap dergisinde kitap yorumum yayınlandı ve bu beni elbette ki mutlu etti. Şükür Allah'ıma ki yorumlarımı beğenen yazarlar, editörler de var. :D (Size geçmiş yorumlarda üstü kapalı bir şekilde, bir yazarın eksisini yazdım diye ateş püskürdüğünü ve hali ile yorumu kaldırdığımı, yazmıştım. ;) )

Her neyse. Carpediem'e, Adı Yok Dergisine ve yazar ile editörlerine teşekkür ederim. Siz güzel kitaplar ile karşımıza çıktıkça biz de tabii olarak güzel yorumlar yapacağız. Kocaman öperim ve Allah'tan başarılarınızın devamını hayırlarla birlikte dilerim.

DİPÇE: Dergiyi D&R'de göremedim ama kitapyurdu'nda 74. sayıya kadar var, yakında 75. sayı da depoya girer inşallah. (Carpediem'den kitap alınca dergiyi yanına ekliyor olabilirler de bilemiyorum. Sabit Nokta dergisi de vardı, bir dönem ne kitap alsam içine koyarlardı.) :)