31 Ocak 2015 Cumartesi | By: YeniAy M.

Kan Yangını

 
 
 
 
UYARI: Kitap hakkında bilgi içerdiğini unutmayınız.
 

Eğer bir vampir sizin kaderiniz ise o zaman bu kaderden kaçabilir misiniz?




KÜNYE

Yazar: Susan Sizemore
Yayıncı: Nemesis Kitap
Sayfa: 312
Baskı Yılı: 2012


Konusuna geçmeden önce kitabı nasıl aldığımı anlatmak istiyorum. Çünkü minik bir zahmet yaşadım, anlatmaz isem eksik hissederim. :)  Bildiğiniz gibi kitap indirimlerini bloğumdan sizlere duyuruyorum. Bir alışveriş sitesi(genelde kıyafet satan) Kitap Molası günleri düzenlemişti. Ben de ilgimi çekebilecek kitapları aradım ve gözüme onca kitap arasından sadece bu kitap hoş göründü. Sepete attım, sonra alırım dedim. İlk önce başka yerlerden de bakmak istedim. Daha sonra ağabeyimin doğum gününe hediye almak için Özdilek'e gittim ve çıkmadan önce markete de uğradım. Kasadan geçerken gözüme bir kitap ilişti. Kitap ya hemen bakacağım ne olduğuna. Ne göreyim, istediğim kitap, hem de çok daha ucuza; 6,90 özel fiyat! Ama kadın satmadı bana kitabı zira barkodu yoktu arkasında. Kitapların orada vardır diye düşündüm bir başkası, kadın da onayladı, gittim baktım yoktu. Alamadan gittim. Sonraki birkaç gün gene bekledim, gittim tekrar Özdilek'e ve baktım kitapların arasına, orada duruyordu, aldım, aynısıydı. Barkod üstüne yırtılmış barkodu kız kazıdı geçirdi, 9-10 liraya falan geldi ama olsun aldım. 3 lira için uğraşamam şimdi. :D

Bir gece önce başladım, öğleden sonra ikindide bitti kitap. :)

Vampirlerin üçe ayrıldığı bir dünyada yaşıyoruz. Klanlar, Kabileler ve ismini şimdi hatırlayamadım başka bir tür. :P Alec isimli yakışıklı vampirimiz Seçkinler denen bir vampir türüne ait, klan soyundan. Klanlar insanlar ile önceden anlaşma yapmış ve onları korumaya ant içmiş türler. Medeniler ve insanları seviyorlar. Öyle ki güneş ışığında gezmek ve aralarında yaşayabilmek için teknolojinin nimetlerinden yararlanıp ilaç tedavileri ile içlerindeki vahşiliği ve alerjilerini yok etmeye çalışıyorlar. Alec de tedavisi halen süren bir vampir. Her seçkinin kendine ait bir eşi var, o da kendi eşini bekliyor. Hatta onu rüyalarında görüyor ama bir türlü onu aramaya çıkmıyor. Zira söylediğim gibi hala tedavisinin başlarında. Tilki Klanı Prensi gibi bir şey bu oğlan ama kader ya, Domini isimli insan eşi ile karşılaşıyor ve artık istese de ondan uzak duramayacaktır.

Domini de büyükbabası ile koruma şirketi işleten, psişik bir insan. Yıllardır bir adam hakkında rüyalar görmektedir ki son dönemlerde bu artış göstermiştir. Sonunda bağı olduğu eşi ile tanışır ama onun kim ve ne olduğunu bilmemektedir. Domini kendini bu yabancıya karşı korumaya çalışırken işini de düzgünce yerine getirmeye çalışmaktadır ama aralarındaki çekim ve bir dizi olaylar onları birbirlerine iyice yaklaştıracak ve sonunda sırlar tek tek açığa çıkacaktır.

Tabii olarak vampirlerin olduğu bir yerde onları avlayan avcılardan da söz etmezsek olmaz. Vampirler ve Avcılar arasında sessiz bir anlaşma vardır; birbirlerini avlamazlar. Sadece vampirlerin bile dışladığı, insanları yemekten başka bir şey görmeyen vahşi kötü olanları avlamaktadırlar. Lakin Prütist denen bir kol, hepsinden istisnasız nefret etmektedir. Alec ve Domini'nin bunlarla da uğraşması gerekecektir.

Kitap hakkındaki genel görüşüm:  Kitabın sonu bana bir devamı gelecek havası verdi ama 3.senesine girmemize rağmen 2.ci bir kitap göremedim. İngilizce kaynaklarından da gördüğüm kadarı devamı var, sadece Türkçeye çevirisi olmamış. Galiba Nemesis bu kitaba beklediği ilgiyi göremedi. Bu açıdan kötü oldu, okumak isterdim.

Yazar bahsedildiği gibi vampir romanı yazmayı biliyor. Mükemmel değil ama ilgiyi tutmayı becerdiği kesin. Elimden bırakmadan okuduysam eğer tamamdır, yani. Bu Seçkin Vampirler tam bir maço, bayılırım. :p Cinsel içerikli bir kitap olduğunu söylemem lazım, bu açıdan Saplantı kitabına benzemiş. Ayrıca gerçek kapak tasarımı ile kıyaslandığında, Nemesis'in tasarımı 10 numara. :)

Kitabın sonu biraz hızlı bir oldu bitti gibi olmuş ama aslında o kısım pek uzatılmasa da olurdu, gereksiz kaçardı ama bilemedim belki daha farklı bir şekilde bağlanabilirdi. Neyse, "Karakuş" kim, görmek isterim. O kitabı istiyorum Nemesis! :D

Kitap Okuma Önerisi:  Vampir severler okusun.

Puan: 10/9


Kitap Fiyatı: 18